my bestfriends

hidupku ?? hanya aku yang tahu

hurmmpphh ~ kadang2 aku boring dgn hidup aku sndiri .. pernah jugax aku terfikir kenapa aku patut lahir ke dunia ini ?? sedangkan aku sering kali disakiti .. sdih rasanya .. aku perlukan seseorang .. memang aku ada keluarga tapi aku ingin seseorang sebagai pendamping hidupku .. juga sebagai pendorong aku untuk terus menghadapi dugaan dalam hidup ini .. kerna aku tahu , mungkin ada seseorang itu , aku lebih tenang , hepi dan boleh menghadapi sesuatu cabaran dengan sempurna .. sering kali menjadi igauan bila aku teringat pada masa silam .. aku nyaris2x meninggal dunia akibat dilanggar sebuah kereta masa aku darjah 2 .. mungkin tuhan masih sayangkan aku untuk terus tinggal di dunia ini .. bila tiba masa nanti , aku akan luahkan semua keinginan aku .. biar aku keseorangan .. apa yang penting , aku harus berjaya .. memang semua itu mustahil .. tapi , tanpa usaha nescaya ia tidak mustahil lagi bagiku ..  

kisah hati sy||a tertulis disini

0 komen budax tome|:

Post a Comment